سرفصل های کارگاه اینستاگرام مارکتینگ : 

بخش اول؛ مقدمه و اطلاعات آماری: این بخش شامل معرفی کارگاه، اهداف و اطلاعات آماری در مورد ایستاگرام خواهد بود.

بخش دوم؛ متریک‌های اینستاگرام (با اینسایت):  در این بخش متریک‌ها و کاربرد آن‌ها آموزش داده می‌شود. همچنین روی تعدادی از متریک‌های با اهمیت وقت بیشتری گذاشته خواهد شد و نحوه استفاده از آن‌ها نیز توضیح داده می‌شود.

بخش سوم؛ استفاده از پلتفرم iconosquareدر این بخش به پنج قسمت اصلی iconosquare، کاربرد و نحوه استفاده از آن‌ها پرداخته خواهد شد. این پنج قسمت به شرح ذیل هستند:

  • Analytics
  • Activity
  • Content Management
  • Publishing
  • Influencers

 

سخنران :

ماکان تاجیک

ماکان تاجیک

مدیر پروژه دیجیتال برندهای لبنه و ویلی شرکت کاله، رفاه و …

۱- کارشناس محصول Offchi
۲- کارشناس پروژه کافه بازار
۳- مدیر پروژه اپلیکیشن Quiz Bulb
۴- مدیر پروژه اپلیکیشن پرشیاخودرو در هر دو پلتفرم اندروید و iOS
۵- مدیر محصول هم آهنگ
۶- مدیر پروژه دیجیتال برندهای Home Care شرکت Unilever
۷- مدیر پروژه دیجیتال برندهای لبنه و ویلی شرکت کاله، رفاه و …

شروع رویداد

پنج شنبه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۷ 

ساعت ۱۶ الی ۲۰

 

جهت ثبت نام کلیک کنید